O mnie

Moje zdjęcie
była wizażystka, niedoszła pielęgniarka, zaoczna matka, wielbicielka kotów i podróży.

wtorek, 25 lutego 2014

Drogeria dm 

No i mnie wzięło...Stara jestem a podkusić się dałam. Shopoholiczka ze mnie i tyle :/
Zamiast na spacer pójść, wiosnę przecież w końcu mamy to mnie się zachciało na wycieczkę do drogerii pojechać. Mężczyzna mój tylko zęby zacisnął i do Dusseldorfu mnie wywiózł żebym sobie trochę po drogerii dm poszaleć mogła.
Super było :). Różnych mazideł tam pełno mają. Nie to, żeby w naszym domu czegokolwiek kosmetycznego brakowało, wręcz przeciwnie :p Była już francuska pielęgnacja, teraz tej niemieckiej drogeryjnej spróbować czas. Bmw się sprawdziło to może i smarowidła będą ok ; )
Mężczyzna dzielnie czekał i wyrzyć mi się dał. 
A oto moje zdobycze

od lewej:Balea odżywka do włosów suchych i zniszczonych z olejem arganowym, Alverde szampon i odżywka do włosów farbowanych z żurawiną, Alverde maska do włosów z olejem z avocado i pestek winogron oraz serum na końcówki z tej samej serii.
od lewej:Balea kapsułki rewitalizujące z wyciągiem z herbaty, kapsułki z q10, Balea kapsułki przeciwzmarszczkowe(q10, żeń-szeń i witamina E), Balea krem pod oczy z mocznikiem, Balea maseczki( oczyszczająca z glinką i cynkiem, nawilżająca z papają, relaksująca z jogurtem i truskawkami, regenerująca z mlekiem i miodem)

od lewej:Balea krem do ciała z masłem Shea i olejem arganowym, Balea krem do golenia z kokosem, Balea olejek pod prysznic, Alverde żel pod prysznic z grapefruit i bambus, Alverde żel pod prysznic z lawendą

od lewej:Alverde olejek do ciała z cytryną i rozmarynem, Kneipp olejek do kąpieli (argan,  marula, rycyna, oliwki), Alverde olejek do ciała z dziką różą,  w tle Karya :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz